Organic Shop

Hallå Hallå!

För en tid sedan så snubblade jag in på Hälsokraft i Nordstan, Göteborg och såg ett märke jag aldrig  har hört talas om som heter Organic Shop. Först tänkte jag bara ta en body cream innan butiksbiträdet sa att det var 3 för 2. I vanliga fall brukar jag inte köpa bara för att, men såg detta som ett bra tillfälle att även inhandla en skrubb och duschtvål för under 100-lappen då sådant ändå går åt.

img_6846

Tänkte dela med mig lite vad jag tycker om produkterna.

Organic Shop Passion fruit & Cocoa Shower gel 280 ml – LÄNK TILL PRODUKT –
Denna gillar jag! Doftar lite sötsyrligt på ett bra sätt av passionsfrukt och kakao. Tycker även den känns behaglig och renande på kroppen så kommer absolut köpa denna igen!
Organic Shop Raspberry Cream Body Sugar Scrub 250 ml – LÄNK TILL PRODUKT –
Gjord på socker och skrubbar som utlovat. Kanske inte så dryg som jag trodde men inget större problem. Doftar verkligen UNDERBART av Hallon. Tänk er hallonsorbet….
sia_sorbet_hallon-kugel
Ja precis, just den! 😉 (Bild lånad från https://www.aengeln.com/index.html)
Organic Shop Pink Lychee Body Cream 250 ml – LÄNK TILL PRODUKT –
Krämen doftar väldigt gott och doften känns inte för mycket när man luktar på den i burken. Vet ej hur jag ska förklara doften men lite lagom söt och fruktig luktar den. Tyvärr följer inte doften med så mycket när man väl är insmord, däremot mjukgör den väldigt bra och krämen går in relativt fort i huden. Rekommenderar denna body cream!
Klicka här för att se mer av deras sortiment!

Jenny

Lämna en kommentar